Informacja o cookies
Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu.
Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Informacje o możliwości zmiany ustawień cookies »
Zgadzam się, zamknij X



Twój koszyk jest pusty

Studia Międzynarodowe. Dydaktyka zorientowana humanistycznie

Autorzy:
Redakcja naukowa: Gerard Paweł Maj, Andrzej Gołębiowski
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej w Radomiu
Rok wydania:
2016
ISBN:
ISSN: 1733-781X
Ilość stron:
112

Współczesne nurty pedagogiki, psychologii oraz innych nauk o człowieku podkreślają znaczenie w edukacji następujących cech: indywidualne podejście do studenta, podmiotowość, głęboki humanizm, kształtowanie określonych parametrów tożsamościowych człowieka, pozwalających mu na pełny rozwój i samorealizację. W tym kontekście zasadne wydaje się skoncentrowanie metod pracy dydaktycznej na studencie jako podmiocie wszelkich oddziaływań całego środowiska akademickiego. Praca dydaktyczna uczelni wyższych powinna zmierzać do tego, aby student osiągnął pełną dojrzałość w zakresie wiedzy, umiejętności i kompetencji, właściwych dla wybranego przez siebie profilu i kierunku kształcenia.


Odpowiadając na potrzeby studentów, w nurt dyskusji na temat dostosowania metod kształcenia do wymagań otwartego rynku pracy wpisują się Studia międzynarodowe. Dydaktyka zorientowana humanistycznie, podejmując tematy związane z metodami pracy skoncentrowanymi na studencie, uczniu, dziecku -- podmiocie oddziaływań edukacyjnych.



SPIS TREŚCI


Andrzej Gołębiowski, Gerard Paweł MajKoncepcja kształcenia skoncentrowanego na studencie -- dobre praktyki na przykładzie Polski


Gerard Paweł Maj, Andrzej GołębiowskiUprawnienia nauczycieli akademickich w podejściu skoncentrowanym na studentach -- raport z badań pilotażowych przeprowadzonych w Polsce


Krzysztof LinowskiNauczanie zorientowane humanistycznie w procesie resocjalizacji skazanych


Ewa GładyszNauczyciel jutra w zmieniającej się rzeczywistości edukacyjnej


Justyna Syta-KierasińskaWolontariat w procesie edukacji skoncentrowany na osobach niepełnosprawnych


Andrzej Gołębiowski, Aneta Wojdat Poziom wiedzy młodzieży gimnazjalnej na temat HIV/AIDS -- raport z badań


Katarzyna Dudek-Demidowska Innowacyjne metody i formy pracy dydaktycznej w edukacji czytelniczej


Beata Gola Wykorzystanie Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne w pracy z dzieckiem autystycznym





Cena: 25,00 zł
Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyrights © 2011 WSH. Wykonanie sklepu: gqim.com